Kampanja EK o podizanju svijesti o rodnim stereotipima

Slika /slike/Vijest_14_03_2023.PNG

U ožujku 2023. godine Europska komisija je pokrenula kampanju o podizanju svijesti o rodnim stereotipima.


Rodni stereotipi temeljni su uzrok rodne nejednakosti, te utječu na svakog od nas a da pritom često nismo niti svjesni. Utječući na ono što učimo, na odabir karijera ili donošenje najjednostavnijih životnih odabira, poput odabira hobija, rodni stereotipi ograničavaju svačiju slobodu, upravo zbog čega ih je važno preispitati. Jednom kada se rodni stereotip spozna, ostali rodni stereotipi postaju jasno vidljivi, poput „domino-efekta“, omogućujući nam drugačiji pogled na stvari.

Ova kampanja diljem EU bori se s rodnim stereotipima koji utječu na žene i muškarce u različitim područjima života. Kampanja je proizašla iz Strategije EK za rodnu ravnopravnost 2020.-2025. .
Vizualni prilozi kampanje (dostupni na službenom linku niže u tekstu) imaju za cilj propitkivanje rodnih stereotipa.Internetska stranica kampanje pruža dodatne informacije o tome kako rodni stereotipi utječu na nas i kako doprinose rodnim nejednakostima. Osim toga, navedena stranica navodi primjere kako se uspješno boriti protiv rodnih stereotipa.


Na sljedećoj poveznici mogu se pronaći informacije o samoj kampanji, ali i prilozi (vizualni prilozi, kratki video ulomci) i ostali sadržaji dostupni za preuzimanje i dijeljenje:


https://end-gender-stereotypes.campaign.europa.eu/index_hr


#EndGenderStereotypes

Pisane vijesti