- Objavljeno: 08.06.2016.
Vlada prihvatila Izvješće o radu Ureda u 2015. godini
Vlada Republike Hrvatske prihvatila je danas na 27. sjednici Izvješće o radu Ureda za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske u 2015. godini.
Izvješće o radu Ureda za ravnopravnost spolova podnosi se Vladi Republike Hrvatske sukladno članku 18., stavak 2., alineja 12. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“, br. 82/08) prema kojemu Ured izvještava Vladu Republike Hrvatske svake godine o svojim aktivnostima za prethodnu godinu.Prioriteti rada u 2015. odnosili su se na provedbu Zakona o ravnopravnosti spolova i Nacionalne politike za ravnopravnost spolova, za razdoblje od 2011. do 2015. godine, uključujući provedbu kampanje za suzbijanje nasilja nad ženama u okviru projekta „Moj glas protiv nasilja“ financiranog u okviru Programa Zajednice - PROGRESS od strane Europske komisije. Osim ovog EU projekta Ured je izradio prijedlog twinning projekta „Potpora ravnopravnosti spolova“ u okviru Prijelaznog instrumenta, koji je prihvatila Europska komisija i Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije.
Prioriteti Ureda za ravnopravnost spolova u izvještajnom razdoblju uključili su i izradu i predstavljanje nacionalnih izvješća prema međunarodnim obvezama kao i izvršavanje brojnih obveza vezanih uz sudjelovanje u radu tijela Europske unije i Vijeća Europe. Krajem godine osnovana je Radna skupina za izradu nove Nacionalne politike za ravnopravnost spolova, za razdoblje 2016.-2020. i radilo se na objedinjenom izvješću o provedbi Nacionalne politike za razdoblje 2014.-2015. godine.
Izrađeno je 41 izvješće, očitovanja, priloga i mišljenja za potrebe pojedinih tijela državne uprave i drugih državnih tijela i sudjelovalo se u radu 22 stručna tijela/radne skupine. U 2015. godini u Uredu je bilo stalno zaposleno 7 osoba, uredno se financijski poslovalo, a proračun je dodatno smanjen u odnosu na 2014. godinu za 20,8%.
Izvješće o radu Ureda za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske u 2015. godini dostupno je na poveznici.