„Ja sam Romkinja“ - regionalna kampanja u povodu 08. travnja, Svjetskog dana Roma

Ured za ravnopravnost spota Vlade Republike Hrvatske pokrenuo je Kampanju „Uravnotežimo se!“ uoči  održavanja lokalnih izbora 2013. godine, te je u tu svrhu izradio i promidžbeni video spot.

 

Ja sam RomkinjaVideo spot u trajanju od 2 minute i 12 sekunda predstavlja četiri žene, Romkinje, iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Hrvatske koje ukazuju na predrasude i  diskriminaciju s kojom se susreću ali i na potrebu za obrazovanjem i zapošljavanjem Roma, osobito žena. Istovremeno, one same, kroz osobne kratke priče, predstavljaju svijetle primjere koji bi trebali približiti svim gledateljima jednu novu, pozitivniju sliku Romkinja i romske populacije uopće, a manjinskom stanovništvu pružiti nadu i motivaciju za učenjem i napredovanjem. Sve žene u video spotu su aktivistkinje i kroz nevladine udruge djeluju u svojim zajednicama na unaprjeđenju položaja romske žene u društvu.

Kampanja je jedna od aktivnosti trogodišnjeg regionalnog projekta „Osnaživanje Romkinja“ koji provodi CARE International NWB, u sklopu Desetljeća za uključivanje Roma 2005-2015, u partnerstvu sa ženskim romskim nevladinim udrugama iz regije:

  1. „Bolja budućnost“-Tuzla (BiH)
  2. „Centar za romske inicijative“- Nikšić (Crna Gora)
  3. „Romski ženski centar-Bibija“ -Beograd (Srbija)
  4. „Romsko srce“-Jagodnjak (Baranja, Hrvatska)


Projekt financijski podržava Ministarstvo vanjskih poslova Kraljevine Norveške.

Kampanja je nastala je u produkciji Romedia fondacije iz Budimpešte i službeno će se provoditi do 13.-14. svibnja 2010. kada će se u Beogradu održati regionalna konferencija, u organizaciji CARE International i partnera, na temu: Uloga i sudjelovanje Romkinja u provođenju Nacionalnih akcijskih planova Desetljeća za uključivanje Roma 2005-2010.

 



Pisane vijesti